Tetris

Ki ne emlékezne gyermekkorunk kedvenc ügyességi Tetris játékára? De segítek kicsit és felelevenítem a Tetris történetét! Az első ilyen típusú játékot 1984-ben a Szovjetunióban jelentették meg. Fejlesztője Alekszej Pazsitnov a moszkvai Tudományos Akadémia munkatársa volt. Érdekességként megemlítem, hogy ez volt az első olyan logikai játék, amit a Szovjetunióból exportáltak az Államokba, hogy ott – többek között- a Commodor 64-en alkalmazzák! Azóta szinte mindenütt megjelentek ezek a játékok, így akár a mobilunkon, vagy online is játszhatunk Tetris-t! Létezik egy vagy több játékos verziója is. Népszerűsége azóta is töretlen, 2010-ben már a 100 millió eladott példánynál tartottak!

Néhány érdekes (logikai vagy inkább ügyességi???)  Tetris videó?

Tetris Exhibition – Marathon+ Progressive Invisibility (94 Lines)

Game Boy Tetris – 999,999 points

2 hozzászólás (+add yours?)

  1. Plósz Levente
    dec 04, 2012 @ 13:40:42

    A jó öreg Tetris 🙂 Én azért szeretem jobban a logikai játékokat, mert tetszik, hogy fejlődni tud vele a gondolkodásom. A napokban például rátaláltam erre a játékra, amiben pénzügyi szavakat kell keresni. Függő lettem! 😉
    https://www.facebook.com/Ismerkedj/app_387180568032405

    Válasz

  2. Kapás László
    feb 04, 2013 @ 19:44:48

    Én még anno a kézben tartható verzióval kezdtem, ezek ahhoz képest… húúúúúúúúúúúú!

    Válasz

Vélemény, hozzászólás?

