játékok

Ha történik valami akkor írok a kedvenc oldalamról! Mert én minden nap itt játszom! Több mint 150 kategóriában például: farmos, Garfield, autós, kamionos, parkolós, öltöztetős, lányos, csajos, fiús, focis, Barbie, lovas, online ingyen játékok. Minden egyes játékhoz külön leírás készül, amely tartalmazza miképpen kell játszani, ezen kívül részletes játékszabályokat és azt is milyen billentyűk vagy esetleg az egér segítségével játszhatóak. Naponta 50-100 új válogatott ingyen internetes játék, havonta minimum négy teljesen új online internetes kategória / téma kerül fel a site-ra! játékok Kik azok akiknek ajánlják ezt a fantasztikus játék oldalt? Mindenki! Férfiak, nők, fiúk, csajok, nagypapák, nagymamák is megtalálják a rájuk szabott, nekik összeszedegett témákat a nekik válogatott ingyen játékokat! Nézz vissza akár naponta, megéri mivel az internetes ingyen játékok online válogatása folyamatosan zajlik tovább! Az oldalon flash, java, shockwave alapú játékokra lelhetsz, több 10 000 darab található már itt! Nem kell hozzájuk semmilyen fenomenális számítógépes jártasság, mivel az oldal és a játékok is iszonyatosan egyszerűen kezelhetőek! Ki kell választani, rábökni és már folyhat is a szórakozás. Mi kell még egy jó kis délutáni derbihez?

Reklámok

16 hozzászólás (+add yours?)

  1. Tomesz
    máj 02, 2012 @ 10:57:20

    A legjobb online játék oldal!

    Válasz

  2. Zsirkócsávó
    máj 02, 2012 @ 11:01:16

    Zsiráf mondja nektek, ez a legzsírabb oldal! JÁTSSZUNK!!! MÉG!!!

    Válasz

  3. Reni
    máj 02, 2012 @ 11:02:04

    Hajrá! Csak így tovább! A legjobbak vagytok!

    Válasz

  4. Tóth Tibor
    máj 16, 2012 @ 18:00:40

    NAgyon szeretem a kedvenc oldal! Legalább 100 000 játékot kérünk! Vagy akár 1 000 000 is!!!

    Válasz

  5. Gress Anikó
    máj 16, 2012 @ 18:02:15

    Nekem a lányos a kedvencem, de minden játékot szeretek! Az a lényeg, hogy jó legyen a grafikája, meg ne 2 perc alatt lehessen végig játszani!

    Válasz

  6. Lili
    nov 01, 2012 @ 19:46:55

    Én imádom az online ingyen játékokat! Nekem ez az oldal az egyik legnagyobb kedvencem! Szinte minden nap szoktam itt játszani, ha az időm engedi! Szóval csak hajrá és így tovább!

    Válasz

  7. Nagy Béla Tamás
    jan 11, 2013 @ 11:31:02

    Mindenben a legek oldala! A leggyorsabb a legnagyobb a legjobb összeállítás! Nem is tudom mit csináltam azelőtt mielőtt létrejött. MINDENT megcsinál amit csak akar, akarhat az ember! Ingyen online játékok oldalak közül ez az alap, Alap, ALap, ALAp, ALAP!!! :))))

    Válasz

  8. Jakab Erika
    feb 03, 2013 @ 12:27:44

    Nagyon tetszik az oldal, az irodában a csajokkal állandóan játszunk ha van egy kis időnk! A kirakósokat és a mahjongot szeretjük a legjobban! Ezeket kérjük leginkább fejleszteni!

    Válasz

  9. Elekes Hugó
    feb 09, 2013 @ 18:55:34

    A legjobb oldal, szerintem VILÁGSZINVONAL! Minden jobb játék megtalálható itt! AMi nincs az nem is érdemes arra, hogy felkerüljön! Remélem mindig lesz Ötös játékoldal, mert nekem mindig a kedvenceim között lesz. Bővüljön és növekedjen csak napra nap évre év! :))

    Válasz

  10. Veres Anni
    feb 22, 2013 @ 14:42:16

    Ha gépközelbe kerülök a facee után mindig ez az első. Lövöldözöm egyet (igen csaj létemre!!!) majd egy kis Mario szokott következni, bár ezt néha lecserélem valami logikai játékra, abban már vannak olyanok is ahol igencsak kell kapaszkodni!

    Válasz

  11. Nagy Etelka
    máj 26, 2013 @ 10:13:19

    Ez az a játék oldal amelyen felnőttem! 10 éves korom óta játszom itt, megfertőztem vele az egész családot! Ma már anya is ezen szokott az irodájában, ha van egy kis ideje! :)) Nagyon köszönöm!!!

    Válasz

  12. Hamar Ede
    jún 02, 2013 @ 08:43:11

    Ezt most nem hamarkodtam el, mert úgy érzem a legjobb dolgok a legnagyobb helyeken vannak. Ez a No. 1 nálam és mindenki másnál is. Autós és motoros a kedvenceim! Kattints és játssz! — szerintem nagyon jó mondás!

    Válasz

  13. Vali
    Már 18, 2014 @ 19:20:29

    Nagyon kedvelem ezt az oldalt, szerintem minden kategóriát érdemes végigböngészni, csak ehhez lassan egy élet is kevés!

    Válasz

  14. Tibcsi
    ápr 04, 2014 @ 08:58:56

    Nekem is ez az oldal a kedvencem! Mivel az állatok közel állnak a szívemhez, ezért inkább a kutyás játékok, de a kártya is nagyon jó! Jó lenne, ha többet tudnék itt játszani!

    Válasz

  15. Zotya
    máj 15, 2014 @ 09:13:18

    Én is itt játszok már évek óta és állítom, hogy nem is adom alább! A színvonal a minőség és választék a legjobb ezen az oldalon! Kedvenc az autós játékok, de szeretem a logikai játékokat is! Na abba nagyon bele lehet merülni!

    Válasz

  16. Józsika
    Már 11, 2016 @ 09:11:47

    Ezen nőttünk fel, úgyhogy mindent bele, további 1000 évet, még 100 000 játékot 🙂 hasítsd Rajos Józsi

    Válasz

Vélemény, hozzászólás?

